KOMUNIKÁCIA S KLIENTOM V ZÁŤAŽOVÝCH SITUÁCIÁCH /tréning/
KOMUNIKÁCIA S KLIENTOM V ZÁŤAŽOVÝCH SITUÁCIÁCH
/ prezenčný 1 dňový tréning/
Cieľová skupina: Tréning je vhodný pre vedúcich zamestnancov, ako aj pre osoby, ktoré pracujú s klientom v záťažových situáciách a potrebujú zlepšiť komunikáciu s jednotlivými typmi osobnosti.
Zmeranie tréningu:
- typológia osobnosti
- komunikácia a kladenie otázok pre jednotlivé typy osobnosti
- asertívna komunikácia a nácvik vybraných asertívnych techník
- konflikt a jeho deeskalácia participatívnym prístupom
KDE: Poprad
CENA: 90,-€ / osoba
PRIHLÁŠKU nájdete TU.
Poplatok za tréning je potrebné uhradiť na bankový účet č.: SK39 0200 0000 0036 7951 6153. Do poznámky uveďte Vaše meno a priezvisko a názov tréningu.
Tešíme sa na Vás.